top of page

מיץ לימון "על הבוקר" – לבריאות איזון ותמיכה בירידה במשקל


מיץ לימון "על הבוקר" – לבריאות איזון ותמיכה בירידה במשקל

הנה לכם טיפ קטן שעושה הבדל גדול.


חצי לימון בכל בוקר עם או בלי כפית שמן זית טרי – לחיים!

לפני שנים ר ב ו ת רציתי להיפתר מכתמי שמש שצצו לי על הפנים, חברתי הנטורופתית יעצה לי לשתות לימון בכל בוקר, היא הסבירה לי שהתהליכים שאנחנו מבקשים לעשות "על פני השטח" הם למעשה תהליכים שמתחילים עמוק בפנים, במקרה הזה - בכבד. וגם, שהם לוקחים זמן, היא צדקה. לקח המון זמן, אבל זה עזר, מאז אני חוזרת על הניקוי כחודשיים בכל חצי שנה, וממליצה לכולם.

לימון הוא פרי-הדר עשיר בוויטמין C, במינרלים כמו סידן, מגנזיום ואשלגן ולפי הרפואה הסינית, הזמן הנכון לשתות ממנו הוא שעות הבוקר כשהגוף נמצא במצב טבעי של ניקוי, זהו זמן המעי הגס.

הלימון ממריץ את תפקוד הכבד, מעודד ייצור מיצי עיכול ואנזימים חשובים בתהליך עיכול טוב יותר ותהליך הוצאת הפסולת מהגוף בקלות, יעיל ומקל במקרי עצירות, שלשול, נפיחות, צרבת ובחילות.

הלימון מנקה את זרם הדם, מחזק את מערכת החיסון וכמשתן מוריד נפיחות וטוב לבעיות בדרכי השתן. מקל על שפעת והתקררות ונותן הרגשה טובה ואנרגיה לגוף.

לימון הוא חומצי, אבל אחרי שהוא מתעכל ונספג בגוף הוא הופך לבסיסי. הבסיסיות מאזנת וטובה למערכת העיכול וחשובה לדם, לרמות האנרגיה ועוד תהליכים בגוף.

הידעתם? ד"ר אוז פותח את הבוקר שלו עם מיץ לימון וכן זה היה הרגל ידוע של הנשיא האהוב שמעון פרס ז"ל.

יתרון משמעותי – עזרה בירידה במשקל, בנוכחות רעלים במערכת, קשה לרדת במשקל. בהתמדה בשתיית לימון ושמן זית בכל בוקר כשאחוז פסולת הגוף מתחיל לרדת, ומתוך האיזון במערכת העיכול יורדת גם התשוקה לסוכרים ופחמימות.

1/2 לימון סחוט או ליים בבוקר יכול לשטוף מהגוף פסולת, עודפי ליחה, לנקות את הכבד ולפעול כמדכא תיאבון. מומלץ באופן קבוע אבל אם קשה להתמיד – אז גם לתקופה של חודש חודשיים שלושה זה יופי.

נסו לפחות במשך שבוע, שתו כל בוקר מיץ מחצי לימון בתוספת כף שמן זית. המתינו בין 15 ל-30 דקות לפני שתיה או אוכל אחר.

הרגשה נפלאה מובטחת.

Recent Posts

See All
bottom of page